vrijdag 7 oktober 2011

lief, pluizig cadeautje

Ik heb vandaag konijntjes van Sander gekregen! Hij had tegen me gezegd dat hij een leuk idee had voor mijn verjaardag, namelijk om ratjes voor me te kopen. Ik vond dat een leuk idee, maar wilde me wel eerst even later informeren over de verzorging van ratjes. 

Om een beetje te oriënteren hoe duur dat zou zijn liepen we vandaag zonder voorbedachte rade even de dierenwinkel in. Hier waren ook konijntjes. Die waren echt zó zacht en schattig!

De mevrouw in de winkel zei dat we ze wel even op mochten pakken. Misschien hadden we dat beter niet kunnen doen, want toen vonden we ze zó lief dat we ze niet meer terug wilden zetten. Daarom hebben we gelijk een kooi, voer, een eet- en drinkbakje, hooi en zaagsel gekocht. En uiteraard dus de twee konijntjes. Een witte en een bruine. 

Nadeel voor Sander is dat hij nu wel een ander cadeautje voor mijn verjaardag moet verzinnen.... ;)


Na lang wikken en wegen hebben we twee leuke, bij elkaar passende namen verzonnen. Ze heten Cappuccino (rechts op de foto) en Cheesecake (links). De twee schattigste konijntjes ter wereld!

1 opmerking:

  1. "bitchie" Daan en vriend Sander wat een schattige knijtjes en wat een leuke namen.
    Veel pleizer met jullie huisdiertjes

    groeten van Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)