zondag 11 december 2011

in de zeik genomen

Vanavond hebben we Sinterklaas gevierd bij Sanders vader. Het was echt supergezellig. Sander en ik zijn allebei lekker in de zeik genomen over onze groene levensstijl. Ik heb me kostelijk vermaakt en heb ook nog allerlei leuke cadeautjes en gedichten gekregen. Vooral een gedicht dat wat helemaal over zaad ging vond ik erg grappig... Uiteindelijk bleken er plantenzaadjes in het pakje te zitten.

Sander had ook een gedicht over zaad... Hij kreeg uiteindelijk vogelzaadjes....

En Sanders stiefzusje van 11 bleef zich maar afvragen waarom iedereen zo moest lachen. Zaad is toch helemaal niet zo lachwekkend? Maar bij mij rolden de tranen over mijn wangen van het lachen. Dit was een écht heerlijk avondje van Sinterklaas :)

2 opmerkingen:

  1. Die zuinige levensstijl is natuurlijk voer voor gedichten, dat kan ik me wel voorstellen ;-) Hoewel ik volgens mij niet eens de zuinigste ben van de familie, ben ik wat dat betreft ook een dankbaar onderwerp. Nou ja, ik kan er wel om lachen. Ik heb liever dat iemand me zuinig noemt dan dat ik een soort big spender imago heb, dat komt op mij toch 'dommer' over :$

    P.s. ik heb vandaag mijn eerste Give Away georganiseerd, mocht je ook een kans willen wagen, dan zou dat hartstikke leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet maar zo denken... ze kunnen beter om me lachen dan om me huilen ;-)

    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)