woensdag 18 januari 2012

toch iets meer aan de hand...

Hm, er blijkt toch iets anders aan de hand te zijn dan ik dacht. Ik heb een blaasontsteking! Ik had al langere tijd een beetje het vermoeden dat ik het weer/nogsteeds had, maar omdat de klachten elke keer weer na een dag vanzelf weggingen dacht ik dat het tussen mijn oren zat. Bovendien was ik vergeten om na mijn vorige kuurtje opnieuw te laten testen of het weg was. Dus misschien loop ik er alweer 4 maanden mee rond!

Nu heb ik een kuurtje gekregen van 5 dagen. Hopelijk is het daarna over. Dit verklaart wel waarom ik zo moe en draaierig ben de laatste dagen. Mijn lichaam is dus al een hele tijd aan het vechten tegen een blaasontsteking!

9 opmerkingen:

  1. Veel vit C, veel drinken en alles met vcranberries is heel goed. Ook guldenroedethee of brandnetelthee. Goed warmhouden en je rust nemen. Sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee vervelend zeg! Ik hoop dat je gauw weer opknapt. Misschien wel door het lezen van mijn blog. Vandaag begonnen. Linkjes uitwisselen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie terug: ik bedoel dat jouw blogadres op mijn blog komt te staan en andersom.

    Leuk dat je al op mijn blog hebt gekeken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat betekent: heul veul drinken en dan snel weer beter worden, hoor!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap voor je! Ik ken het probleem helaas ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cranberries idd... En pas op met kuurtjes. Probleem is weg maar je hele weerstand ook. Als je een antibiotica kuurtje bedoelt tenminste. Heeeel veel drinken, zure melkproducten en geen suiker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je naar de dokter bent gegaan! Ik had het ook vele jaren geleden en had het ook niet door, dat werd dus een nierbekkenontsteking. Gelukkig ben je er op tijd bij. Het is al genoemd, drink veel en ook cranberrysap is goed tegen blaasontsteking. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)