woensdag 14 maart 2012

een snelle bespaartip tussendoor

Ik had hier vorige week al een blogje over willen schrijven, maar ben het toen helemaal vergeten. Gelukkig kreeg ik vandaag een email van bol.com: het is boekenweek! En als je voor 12,50 aan Nederlandse boeken koopt, krijg je het boekenweekgeschenk er gratis bij.

Maar da's natuurlijk niet zo bijzonder... Wat ik wel altijd fijn vind is dat je met het boekenweekgeschenk gratis met de trein kan. Deze keer op zondag 20 maart. Da's dan opeens wél weer interessant voor ons! En wie weet ook voor anderen.... :)

Doen jullie mee aan deze actie?

3 opmerkingen:

  1. zondag 20 maart 2011 ;-)
    Zal komende zondag ook wel zijn, even op de site van de NS checken ;-)
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer ik had mezelf belooft niets te kopen. Wel een leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niks met treinen en al helemaal niks met NL lectuur. Koop ik nooit. Vind 12,50 aardig aan de prijs als ik zo eerlijk mag zijn. Trein+Nl-boek niet waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)