donderdag 10 januari 2013

geld storneren

In november heb ik mijn woonverzekering bij de ING opgezegd. In december viel me al op dat ze alsnog hadden geïncasseerd, maar ik dacht dat het misschien nog niet verwerkt was. Maar nu was er dus alwéér een bedrag afgeschreven! Ik heb direct beide bedragen gestorneerd en een boze email gestuurd naar de ING. Voor mij is het nu echt afgelopen met ze; morgen ga ik contact opnemen met de Rabobank om alles over te zetten en dan ga ik de ING opzeggen.

Verder zitten Sander en ik eraan te denken om een nieuwe blog te beginnen. Toen we deze blog begonnen was het eigenlijk bedoelt als een blog om veel artikelen op te plaatsen in plaats van persoonlijke beslommeringen, maar het wordt steeds meer een persoonlijk dagboek. Daar is geen probleem mee, maar ik wil daarnaast ook graag een blog beginnen met meer informatieve artikelen over (be)sparen en andere geldzaken. Nu alleen nog een naam bedenken.... Iemand tips of ideetjes? ;)

4 opmerkingen:

  1. Vervelend zeg! Ik heb laatst ook een keer geld moeten storneren van een grote verzekeraar….

    Als je een nieuwe naam zoekt, is het slim om in de titel van je blog te verwerken waar het over gaat. Dat helpt voor zoekmachines om je te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker is dat! Fijn dat je wel gewoon hebt kunnen storneren. En de tip van Vlijtig Liesje is zeker een goede!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groen is het nauwelijks hier, nee...

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)