donderdag 7 februari 2013

aan de beterende hand

Doordat ik ziek ben heb ik weinig inspiratie om nieuwe blogs te schrijven. Het leven is vrij saai als je de hele dag wisselt tussen op de bank met de laptop en op bed met een kruik... Aan de energie-rekening zullen we het straks vast wel gaan merken helaas... Maar dat is even niet anders.

Ik lees wel veel meer en heb ook alle tijd om bij iedereen te reageren... Maar of het bijdraagt weet ik ook niet altijd ;) Sufferdesuf....

Maar ben zo te voelen wel aan de beterende hand. Ben weer wat soepeler en mijn keel doet iets minder pijn. Dus hopen dat ik op tijd beter ben om volgende week weer aan de slag te gaan...

4 opmerkingen:

  1. Die energierekrning zal best wel meevallen denk ik. Volgens mij zijn jullie verder echt prima zuinig, dus paar daagjes op een jaar is echt niet erg. Helemaal niet als je je vervelend voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet leuk dat ziekzijn. Misschien komen er straks wel veel zachte dagen en kun je deze dagen wel 'vergeten'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er schijnt ook een heuse griepgolf de ronde te doen! Fijn dat je je alweer iets beter begint te voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, herkenbaar! Wens je beterschap ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)