vrijdag 8 februari 2013

Grote overstap-ronde

Deze maand maken Sander en ik schoon schip:

- We zijn overgestapt van Eneco naar Greenchoice, waar we 2 cent per kwH mee besparen
- We zijn overgestapt van Ziggo naar Tele-2, waar we de eerst 9 maanden 25 euro mee besparen en daarna nog 3 maanden 7,50.
- We hebben het fruitabonnement stopgezet en halen voortaan weer fruit bij de supermarkt. Besparing: 11,50 tot 16,75 per maand.

Al met al besparen Sander en ik per maand nu zo'n 50 euro... Die gaan direct naar een spaarrekening om extra af te lossen op de hypotheek :)

4 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf nooit aanvechting om over te stappen van leverancier of wat dan ook , noem me raar, maar t is echt waar.
    Het lijkt me gewoon te veel gedoe, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier hetzelfde. Ik hoor zoveel problemen van mensen die overstappen dat ik het risico niet wil nemen.

      Verwijderen
  2. hoe bevalt tele2? ik heb ziggo gebeld of bestaande klanten ook de korting kunnen krijgen die ze nu aanbieden, maar dat kan niet. ik wil ook gaan overstappen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog geen idee, ik zal het laten weten zodra de overstap definitief is :)

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)