zaterdag 2 maart 2013

ik wil een testrit?

Vorige week stond ik bij de bus te wachten en zag een reclame voor de website 'ik wil een testrit' . Omdat ik geen rijbewijs heb trok ik me er niet zoveel van aan...

Maar toen werd ik vandaag via Panelclix gevraagd om een kort onderzoekje over deze reclame-campagne in te vullen en begon ik me af te vragen voor welk automerk het nou eigenlijk was... En ik ben er eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal achter!! Ik heb als 'groene' Rotterdammer wel een vermoeden waar dit een reclame-campagne voor is, en áls het inderdaad zo is, vind ik deze reclame-campagne echt geweldig bedacht!!

Ik ga het natuurlijk niet verklappen, maar ik zou even zelf gaan kijken als ik jullie was... :)

1 opmerking:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)