donderdag 2 mei 2013

Jeej voor tweedehands!

Gister heb ik via een zwangerschapsforum een tweedehands Mutsy transporter kunnen kopen. Beetje vroeg misschien, maar het was zo'n mooie deal, dat we toch maar hebben besloten dat we hem direct zouden gaan ophalen. Daar hebben we toch weer 300 euro mee uitgespaard (als we dingen als een reiswieg en voetenzak erbij rekenen).

Nu zit ik weer op Marktplaats te kijken voor een mooie tweedehands kinderkamer. Mochten jullie nog iemand weten die dingen kwijt wil, dan hoor ik dat zeker graag!! :)

11 opmerkingen:

  1. 1van de eerste dingen die ik had was een kinderwagen. wilde perse een 3-in-1 wagen. wat ideaal bleek, want dochterlief wilde echt niet in de wagenbak liggen. Dan krijste ze alles bij elkaar. in de maxicosi vond ze heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's wel fijn dan!! Die van ons kan ook een maxi cosi op :) Schijnt dat baby's dat vaak fijner vinden, omdat ze dan wat minder bewegingsvrijheid hebben, en dat voelt veiliger voor ze :)

      Verwijderen
  2. Een mooie deal moet je nooit laten liggen hoor, vaak betaal je de hoofdprijs als je op het laatste moment nog iets nodig hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. idd een rondje mp dan moet het wel lukken, en andersss heeft de i ke a ook erge leuke spijlen bedjes voor echt niet duur.(stel je wil toch een nieuw bedje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook bijna alles van MP en een klein beetje I kea gekocht toen. Was ook blij met mijn 2e hands mutsy (slider), echt alles zat er bij: voetenzak, regenhoezen, adapter voor de maxi cosi, reiswieg. En dat voor 200 euro. Nu na bijna 1,5 jaar nog steeds veel plezier van.

    Ik heb eerst in een grote babywinkel gekeken wat ik allemaal wilde hebben (en getest) en vervolgens MP afgestruind voor hetzelfde 2e hands. Zo heb ik alleen al met de kinderwagen ruim 500 euro uitgespaard. Je gebruikt zo'n ding toch maar een paar jaar dus waarom zou je het nieuw aanschaffen? Fijn dat jij er ook zo over denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superdeal moet je nooit laten lopen, dan ben je een dief van je eigen portemonnee. Voor die 300 euro kan je nu andere dingen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jij hebt de smaak nu te pakken of niet? Ze mogen niet te lang in de maxi cosi liggen per dag, dat schijnt ergonomisch niet te best te zijn ook al is het veilig in de auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede deal!
    Ik schafte mijn 3 in 1 wagen ook aan via mp.
    Helemaal compleet voor 200 euro.
    Heel erg fijn ding.
    De wagen mag nu voor de tweede ook nog een ronde mee en dan zet ik hem ook weer op mp.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo de spullen bij elkaar te verzamelen! Bij ons sliepen de kinderen meestal bij ons op de slaapkamer, zodat ze onze ademhaling konden horen.

    Maar een commode hadden we wel. We gebruikten de commode waar ik vroeger als kind ook op lag.

    En heerlijk 300 euro uitgespaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om zoveel geld te besparen! Tweedehands zijn er vaak nog zoveel leuke artikelen te verkrijgen voor weinig geld. Mocht je in het vervolg nog op zoek gaan naar tweedehands spullen kan je ook eens kijken op www.socsoc.nl. Hier zit ook vaak op en heb al veel spullen kunnen verkopen via deze site!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super deal! Scheelt je een hoop kosten.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)