donderdag 13 februari 2014

Trein-abo en fryske free fashion dei

Vanaf maart hebben Sander en ik een weekend-vrij abonnement voor de trein. We moesten er wel even over nadenken, maar we hebben de knoop nu toch wel doorgehakt. Voor €49 per maand reizen we dan onbeperkt door heel Nederland met de trein.

Eerst twijfelden we nog een beetje, maar we hebben de kosten er al uit als we één keer per maand mijn schoonvader of schoonmoeder bezoeken. Daarna is elke reis die we in het weekend met de trein maken pure winst. Bovendien is de kaart voor mij doordeweeks ook te gebruiken als kortingskaart; elke reis die ik tijdens de daluren maak krijg ik dan 40% korting. Normaal betaal je voor zo'n kortingskaart ook al €50 per jaar, dus dat scheelt ook alweer.

We laten de kaart begin maart ingaan. Dan kunnen we direct de reis naar Friesland maken om gezellig bij mijn schoonmoeder langs te gaan. Daarnaast gaan we dan ook direct langs bij de fryske free fashion dei.

Zijn er meer bloggers die dit evenement gaan bezoeken? Wie weet kunnen we daar dan wel een mini-meeting doen :)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het best een groot bedrag per maand. Maar als je regelmatig reist met de trein heb je het er er denk ik inderdaad zo uit, en is het eigenlijk niet duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar kan ik meer info vinden over de Fryske free fashion dei?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En, ik was even nieuwsgierig naar je ns kaart. Die is nu volgens mij in de aanbieding, daarom ben je voor twee personen 49 euro kwijt per maand. Wordt het dan automatisch afgeschreven? En er staat bij: het eerste jaar 29 euro per maand, maar moet je dan een abonnement voor twee jaar afnemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://fryskefreefashion.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)