woensdag 25 juni 2014

Family fun day 25: toerist in eigen stad

Gisteren hebben we een dagje toerist gespeeld in onze eigen stad. We zijn met de Metro naar de stad vertrokken om naar de Euromast te gaan, maar hebben vervolgens een omweg gemaakt via "yourtopia" een soort teletubbie-heuvel waar je in hangmatten kon liggen en de Kunsthal, waar we hopeloos verdwaalden en uiteindelijk maar de wagen een trap op hebben getild omdat we niet meer wisten waar we heen moesten...


Vervolgens hebben we lekker gepicknickt in het park bij de Euromast, waar Tobias voor het eerst echt meedeed met een potje bal overrollen :)

Daarna het "hoogtepunt van de dag": de Euromast op. Hier waren we eigenlijk al vrij snel uitgekeken... Dat krijg je als je elk jaar een keertje gratis met de Rotterdampas erop mag, dan heb je het op een gegeven moment wel gezien (ik wel, tenminste... Sander vindt het nog steeds geweldig)

Als laatste zijn we nog naar de bibliotheek geweest, een abonnement afgesloten voor Tobias en direct een hele stapel boekjes voor hem meegenomen... Hij is nu al dol op de serie voelboekjes en zelf ben ik een prentenboekofiel, dus ik ben blij dat ik nu Tobias als excuus kan gebruiken om me flink uit te leven op de kinderboeken-afdeling ;)

Morgen moet Sander helaas weer aan het werk, maar we hebben een fijne mini-vakantie gehad :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)