woensdag 3 september 2014

AAARGGGGHHH

Vandaag wil ik eigenlijk alleen maar heel hard gillen:
  • Tobias heeft een sprongetje en gilt en huilt echt om alles en nog wat. Wil niet in de box en haalt buiten de box constant kattekwaad uit. Wat normaal gesproken heel leuk zou zijn, maar nu even niet. 
  • Die werkmannen in huis die constant lawaai maken, maken het er niet beter op
  • Ik ben er gisteren achtergekomen dat de badkamer 3 weken gaat duren ipv 2 zoals was gezegd, en volgende week ben ik ongesteld. Ik haat het als er dan vreemde mannen in mijn huis zijn en dat ik mezelf moet verschonen terwijl hun misschien voor de deur staan te wachten omdat ze ook naar de WC moeten. En normaal is het eerste wat ik doe als ik wakker word en het laatste wat ik doe als ik naar bed ga even onder de douche in die week. Blegh!!!
  • We zijn in augustus over bijna alle budgetten heen gegaan afgelopen maand en daardoor moest ik geld overmaken van de spaarrekening naar de betaalrekening. Ik hou daar niet van :(
  • De badkamer wordt nog eens €1.000 duurder en daardoor gaat ons spaargeld onder de grens waarop we hadden gezegd dat ik zou gaan solliciteren als we onder dat bedrag kwamen. En ik wil helemaal niet solliciteren!
  • Ik wil chocolade, maar ik wil ook afvallen
  • Ik wil gewoon heel lang onder de douche staan en daarna gelijk mijn bed in, niet eerst een heel stuk fietsen. 
  • Mopper mopper.... had ik al gezegd dat ik ongesteld moest worden?! 
Jullie ook wel eens zo'n baaldag?? 

16 opmerkingen:

  1. Wekelijks :-(
    Maar dan vooral over iets niet functionerends in huis (de afvoer van de grootsteen is alweer lek) en dus geen budget om het allemaal in 1 keer goed op te lossen, kinderen die hele tegen elkaar lopen te gillen, elkaar onbedoeld constant pijn doen als ik even 1 minuut dekamer uit loop. Mn lijf dat weer niet meewerkt.
    Maar er is weer een morgen, een nieuwe dag. Misschien dat het dan wel weer lukt.

    En die sprongetjes, die kwamen hier met 4 maanden en lijken pas vorige week opgehouden te zijn, na 1,5 jaar :-(. Dragen is wat mij op de ergste dagen geholpen heeft. Hele dagen bij mamma in de doek toen ze klein was en in de drager, nu ze groter is. Het hielp.ook als ik zelf in een rothumeur was, zo'n heerlijk slapend kindje tegen me aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vervelend zeg, dat je wekelijks van die baaldagen hebt.

      Bij Tobias merk ik wel duidelijk dat de sprongetjes af en toe ook ophouden, maar momenteel zit ie er dus weer middenin. :(

      Dragen zou ik nog kunnen proberen, maar aangezien hij zich al losworstelt als hij 2 tellen op schoot zit denk ik niet dat hij dat wil. Enige moment dat hij blij is, is als hij los kan kruipen. En normaal is dat ook prima, want dan is het hier redelijk opgeruimd en schoon, maar nu wil ik dat gewoon liever niet.

      Normaal kruipt hij ook veel boven rond, traphekje dicht en dan kan hij in zijn kamer spelen, op de gang en in onze slaapkamer. Maar nu is het gewoon overal één grote troep... :(

      Verwijderen
    2. Het scheelt dat er een peuterpuber en een echte puber rondlopen.
      Maar nog even en dan heb je een prachtige badkamer en niemand meer in je huis.

      Verwijderen
  2. Herkenbaar. Ik heb regelmatig een baaldag waar letterlijk niks mee valt. Vaak heft dat bij te maken met te moe zijn of te veel aan mijn hoofd hebben. Al wil ik een keer per maand door de hormonen ook niet de gezelligste zijn. Manlief laat me dan maar wat aanmodderen dat is op zo''n moment het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. herkenbaar meis. t komt weer goed. nu is t even minder leuk, maar het gaat weer voorbij. lekker naar buiten, wandelen, fietsen, picknicken ? bij iemand op bezoek ? er even uit ? eventueel lekker op bezoek en bij een vriendin of ouders ofzo douchen terwijl zij op tobias letten? 2 vliegen in 1 klap...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, heel herkenbaar hoor! Veel sterkte! Probeer niet teveel tegelijk te doen en denk maar: alles gaat voorbij. Ik zou direct beginnen bij de chocolade: ga gewoon voor puur, dan heb je chocolade en is het niet zo heel ongezond ;-) Het geld-verhaal zou ik even laten bekoelen, je zit nu nog middenin die badkamer, gewoon even kijken hoe het er straks voor staat als dat helemaal achter de rug is. En die week? Dat is niet prettig, maar probeer je eigen gang te gaan. Het is uiteindelijk nog steeds jouw huis. Ik kan daar zelf ook vrij slecht tegen, sowieso, ongesteld of niet, maar uiteindelijk heb je vaak alleen jezelf ermee. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig nu 3 dagen mooi weer, dus lekker in de tuin. een beetje zon maakt een mens vrolijker.
    En ongesteld zijn kun je toch uitstellen? Even een paar dagen langer de pil door slikken.
    Een klein stukje chocolade mag best hoor, alles met mate en je valt ook af.
    Een hele fijne dag -) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou kunnen, maar ik ben niet aan de pil ;) Dus dat maakt het wel wat lastig ;)

      Verwijderen
    2. om je menstruatie uit te stellen, daar kun je tabletjes voor kopen via de huisarts (kosten helemaal niet zoveel) dat heb ik een paar keer gedaan en werkte prima!

      Verwijderen
    3. Thanks Realmam. Ik heb het net even bekeken en ik zag dat je daar dan 3 dagen voor de verwachte start mee moet beginnen. Aan mijn PMS te voelen zal het morgen of uiterlijk overmorgen wel doorzetten... :( Anders was het wel een super-oplossing geweest. Nooit geweten dat het bestond!

      Verwijderen
  6. Heel herkenbaar!!! Ik kan ook vreselijk last hebben van pms. Neem gewoon dat stukje chocolade, je hebt het verdiend en morgen gaat alles vast beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben vooral benieuwd hoe het kan dat de badkamer 1000 euro duurder uitvalt, verkeerde afspraken gemaakt met de aannemer? En je accepteert zomaar dat het 1000 euro duurder wordt? Dat vind ik vreemd, het is nogal een bedrag.
    Neem pure chocolade, mag best in tijden van nood...

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, gelukkig geen conflicten met de aannemer. Het komt doordat we zelf op het laatste moment een vrij intensieve wijziging hebben laten doorvoeren, namelijk een verlaagd plafond met spotjes erin. We wilden eerst uit bezuinigsoverwegingen lampen aan de muur laten plaatsen, maar uiteindelijk hebben we toch besloten om voor de mooiere en duurdere oplossing te gaan.

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)