woensdag 17 september 2014

Een nieuwe manier om wat bij te verdienen ontdekt

Na Euroclix, MoneyMiljonair etc, heb ik een nieuwe manier gevonden om wat bij te verdienen. Misschien kan ik het beter niet delen, want dan worden jullie vast allemaal concurrenten ;) , maar via Textbroker kun je teksten schrijven voor bedrijven. Meestal zijn het heel korte tekstjes waar je een paar euro mee verdient, dus rijk zul je er niet van worden, maar ik vind het eigenlijk best leuk. Het zet mijn hersens af en toe weer eens aan het werk om goede teksten te schrijven en na te denken over goede zinsopbouw enzo...

Vorige week heb ik voor het eerst een uitbetaling aangevraagd en gister stond het geld netjes op mijn rekening. Ik ben dus wel tevreden :)


Verder gaat alles hier zijn gangetje. Ik heb al twee keer nee moeten verkopen tegen mensen die met me uit eten willen. Eerst mijn zusje, die voorstelde om vanavond pannenkoeken te gaan eten en daarna mijn moeder. (Dat bleek trouwens uiteindelijk een grap te zijn, maargoed!). We gaan trouwens dit weekend sowieso uit eten, mijn oma wordt 85 en neemt ons allemaal mee naar een Grieks restaurant. Ik ben zéér benieuwd, want als ik op de menukaart kijk zie ik echt alleen maar vlees voorbij komen. En al lust ik echt wel af en toe wat vlees, ik vind het moeilijk om een gerecht uit te kiezen op basis van alleen het vlees. Maargoed :P

5 opmerkingen:

  1. Nou dat is écht toevallig!! Ik had me eergister aangemeld! Grappig! En je ervaringen zijn dus goed! Fijn te horen!

    Succes ermee, collega! ;-)

    Groet M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms hebben ze bij een Grieks restaurant ook lekker vegetarische gerechten. Ik had laatst gevulde courgette besteld en die was heel erg lekker. Ik eet niet veel vlees, en vind de vleesgerechten daarom wat minder, er zit voor mij teveel vlees in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he collega! ik schrijf ook regelmatig wat voor textbroker, toch eenvoudig wat bijverdienen. Ik hoop er volgend jaar de sinterklaascadeautjes van te kunnen kopen! (je kunt maar een doel hebben).
    Hoop dat ik snel een sterretje erbij krijg, ik zit nu op drie (net als bijna iedereen geloof ik) en ik heb het idee dat je met vier sterren veel meer kunt verdienen. Waar zit jij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit ook op 3 sterren. Heb pas één keer 4 sterren gekregen voor een artikel... Maar ben ook nog niet superlang bezig, dus wie weet verandert dat nog :)

      Verwijderen
  4. Moet je dit ook aangeven bij de belastingdienst?

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)