zondag 28 september 2014

Family Fun day 39: Blijdorp

Eergisteravond kreeg ik een berichtje via whats app: Slaap je al? Het was mijn vriendin. Ja, die van het kopieren ;) Ze vertelde dat ze nog een bon had liggen om met 4 personen gratis naar Blijdorp te gaan en vroeg of wij zin hadden om mee te gaan. En dat hadden we natuurlijk wel! Hartstikke leuk en gezellig om weer eens met zijn zessen op stap te gaan! (Laatste keer was naar Monkeytown - daarna hebben we nog een paar keer geprobeerd af te spreken, maar elke keer was een van de twee kleine mannetjes ziekjes)

Eigenlijk zouden we volgende maand ergens gaan, maar het was vandaag zulk lekker weer dat we gisteravond besloten om vandaag al te gaan.

Vandaag zijn we dus naar Blijdorp geweest en het was gezellig. In mei waren we ook al geweest voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, en je zag duidelijk dat Tobias er dit keer een stuk meer van meekreeg dan de vorige keer. Vooral de olifant en de pinguins vond hij leuk. Zo schattig, hij ging zwaaien naar de pinguins. Op zo'n moment kan ik hem wel opvreten. En sowieso is hij ontzettend lief geweest vandaag. Ondanks dat hij maar een kwartiertje heeft geslapen in de dierentuin heeft hij geen onvertogen geluid laten horen! Hij heeft veel water gedronken maar niet om een fles melk gevraagd en aangezien we langzaam toch naar 2 flessen moeten gaan hebben we het zo gelaten.

Toen we thuiskwamen begon hij wel zowat te hyperventileren uit blijdschap dat hij zijn fles met melk zag.... Na de fles is hij direct als een blok in slaap gevallen. We zijn benieuwd of hij zich vanavond nog zal melden voor een derde fles....


O ja, en wat ik ook nog wilde vertellen en bijna vergeet: we kwamen dus om half 6 pas thuis en we waren allebei best wel moe. En dan is het best verleidelijk om patat te gaan halen. Maar gelukkig heb ik een recept voor couscous wat echt in 10 minuten klaar is. Echt ideaal! Ik denk dat ik er maar voor zorg dat ik de ingrediƫnten voortaan in huis heb. Scheelt tijd, geld en ongezond eten!

5 opmerkingen:

  1. Een mooie dag gehad dus! Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig naar het couscous recept...
    groeten, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een heerlijke dag vandaag voor de dierentuin. Als het dan ook nog gratis is..... Zelf ben ik in Blijdorp twee jaar geleden geweest. Mooie dierentuin vond ik het. Wij gingen vandaag naar Scheveningen. Daar was het vliegerfestival. Helaas stond er te weinig wind waardoor alle vliegers bleven liggen.
    Evengoed genoten de jongens van het zand, de zee en een tas vol lekkers .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zo een dagje! Afbouwen van de flessen gaat hier ronduit slecht....bij dochter nooit een probleem mee gehad, maar bij zoon is dat duidelijk anders...ach ja komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij heeft gisteren van 6 tot 6 geslapen op 2 flessen... En nu heeft ie ook net zijn tweede fles op en is daarna direct naar dromenland vertrokken. Dus ik ben benieuwd. Maar voor de zekerheid hebben we al wel een fles + poeder boven staan zodat we hem zo snel mogelijk een fles kunnen geven 's nachts mocht dat nodig zijn...

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)