maandag 20 oktober 2014

Weekmenu voor komende week

Ook deze week heb ik weer een weekmenu in elkaar gezet. De soep vandaag was een beetje mislukt. Het was alledrie onze schuld: ik wilde persé vermicelli, Sander liet de soep te heet aanstaan en Tobias wilde de Teletubbies uitkijken, daardoor had de soep te lang aangestaan en was de vermicelli aangebrand. Maar gelukkig hebben we van alle ingrediënten nog wat over, dus die soep gaat gewoon op herkansing ergens volgende week. Het was trouwens meer tomatensoep dan witte kool soep... Maar wel erg lekker (ik had al wat geproefd voor het aanbrandde).

Maandag:
Ovenschotel met andijvie

Dinsdag:
Zelfgemaakte pizza (doorgeschoven van vorige week)

Woensdag:
Patat

Donderdag:
Ovenschotel met prei

Vrijdag:
Tomatensoep met witte kool

Zaterdag:
Couscous marokko style

Zondag:
Erwtensoep

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je der nou mee, iedereen wil of doet iets en dan brand de soep aan....haha..leuk verhaal :-D
    Menu ziet er goed uit. Ik zie wel twee keer soep, passen jullie wel op nu? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van je soep.
    Ohh ik zie erwtensoep in je weekmenu.
    Krijg er ineens enorme trek in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)