dinsdag 10 februari 2015

Tobias' eerste keer bij de kapper

Een maand geleden had ik een afspraak gemaakt bij de kapper, maar had ik die toch weer afgezegd. Maar vandaag was het dan toch zo ver: Tobias is naar de kapper geweest. Hij vond het allemaal erg interessant en gelukkig niet eng!!

Een sfeer-impressie:


Even proberen hoe die stoel zit. Dat is wel heel raar....


Met dat felle licht op zijn bolletje lijkt hij wel kaal.... ;) Het tegendeel is waar. Hij begint een matje te krijgen in zijn nek!!! Weg ermee!


Doekje om....


Knip knap zegt de schaar.....


Maar Tobias hoeft niet te huilen ;) 


Wel kijkt hij héél serieus.... 


Het is ook wat, dat knippen ;)


Het eindresultaat. Je ziet er geen drol van, maargoed..... Het moest echt gebeuren!! ;)





5 opmerkingen:

  1. hihi, volgens mij vond Tobias er echt geen bal aan hè? Dat gewriemel aan zijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nou, hij kijkt altijd zo serieus als hij iets voor het eerst meemaakt en niet precies weet wat hem overkomt ;) Maar hij vond het niet eng ofzo ;)

      Verwijderen
  2. Wat een flinke jongen! Ik zie dat ze daar zo een leuke kapperstoel met een stuurtje hebben, dan vonden die van mij altijd zo leuk. Tegenwoordig knip de haren van onze twee jongsten zelf, aan de haren van onze puber mag ik niet komen. Die vertrouwt enkel een gediplomeerde kapper ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch weer een mijlpaal :-)
    Onze oudste kon alleen geknipt worden als hij bij oma op schoot zat. Waar is de tijd gebleven, deze zoon wordt volgende maand al 26...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine jongens worden groot ;-) Wat zit hij netjes stil op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)