maandag 6 april 2015

Wat doen wij op tweede paasdag?

Eerste Paasdag is vaak een dag die we doorbrengen met familie en waarop we ook echt Pasen vieren. Maar Tweede Paasdag vind ik altijd zo'n gek dagje... Niet echt een feestdag, maar ook geen gewone dag. Dit zijn de dingen die we vandaag hebben gedaan:

  • Uitgebreid ontbijten
  • Boodschappen gedaan (want: vergeten om eten te halen voor tweede paasdag)
  • Lunchen met chocolade, sandwiches en taart die over waren van de brunch van gisteren
  • Een film gekeken
  • Lieve foto's maken van Tobias 

  • De wasmachine teruggezet op zijn plek
  • Opruimen
  • Veel spelen met Tobias
  • Veel op de WC zitten (Sander heeft buikgriep :( )
  • Een nieuwe kapstok opgehangen
Morgen begint het "gewone leven" weer, maar niet voor lang... Voor we het weten breekt de vakantie al aan :) Het aftellen is nu toch wel écht begonnen!!

2 opmerkingen:

  1. Lang leve de lege doos:))).Als kind hebben mijn broer en ik heel veel met lege dozen gespeeld. Vooral de hele grote van een wasmachine en zo. We waren uren braaf. Die goede herinnering roept de foto van Tobias op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt als een heerlijke dag!
    man moest gewoon werken :( kids sliepen ietsje uit, dus ik hoefde er pas 7.15 uit. ze speelden heel lief samen dus ik ben zelfs gaan douchen! wauw! doe ik normaal nooit als ik alleen ben met de kids.. heerlijk! ze liepen wel in en uit in de badkamer (koud :p) maar t ging super! zo fijn dat ze beter met elkaar kunnen spelen :D (en ja ook genoeg ruzie :p maar omdat jongste ook ouder wordt en meer echt gaat spelen, gaat t steeds beter!) kan daar zo enorm van genieten :D heerlijk! naar de speeltuin/kinderboerderij geweest. daar was een speurtocht. erg leuk en goed uitgezet, maar megadruk... alle 3 bekaf, puur van de drukte.. daar maar anderhalf u geweest.. maar gewoon gesloopt.. :( daarna gegeten, zoontje naar bed, met dochter spelletje gedaan, stofgezogen en gedweild, ook ff lui gedaan. toen kwam man alweer thuis, nog meer geluierd :p ondertussen kwam buurjongen om met dochter te spelen :) dus ook geen omkijken meer naar. uiteindelijk heeft hij meegegeten! leuk! (gourmet.. restjes van schoonouders gister, zoveel restjes dat er zelfs nog vlees over is, dat bak ik morgen, dan eten we gebakken aardappels) lui dagje gehad dus :)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)