dinsdag 19 mei 2015

Verkoopchallenge 6: het verhaal van 2 jurkjes

Afgelopen weekend heb ik Marie Kondo Style mijn kleding uitgezocht. Een hele berg kleding is in de kringloop-kledingcontainer gegooid, maar een aantal items vond ik nog wel verkoopwaardig. Die zijn dus gisteren op Marktplaats gezet en ik heb inmiddels zelfs al biedingen gekregen!! Maar ik vond het toch nog wel leuk om even het verhaal erbij te vertellen...

Jurkje 1: rood-wit jurkje van Steps
Dit jurkje heb ik 5 jaar geleden gekocht voordat ik op vakantie ging naar Tenerife. Ik vond hem zo heerlijk zomers! Ik heb hem ook superveel en heel graag gedragen. Een aantal van mijn mooiste vakantie- en zomerherinneringen van de afgelopen jaren zijn gekoppeld aan dit jurkje, want als de zon ging schijnen dan was dit de eerste die ik uit de kast haalde.

Maar na de bevalling ben ik toch wat aangekomen en is mijn lichaamsbouw ook gewoon verandert. En sindsdien is het jurkje niet meer zoals hij vroeger zat en blijft dus in de kast hangen. En dat vind ik zonde van zo'n leuk jurkje. Dus heb ik hem op Marktplaats gezet.


Jurkje 2: blauw jurkje van Monsoon
Het tweede jurkje hangt alweer zo'n 3 jaar ongedragen in de kast. Toen ik hem paste was het liefde op het eerste gezicht, maar ik heb hem daarna nooit meer aangehad. Alleen om te kijken of hij nog paste, maar niet om hem aan te houden, in elk geval. Ik wachtte elke keer de goede gelegenheid af om het te dragen, maar die kwam maar niet. Ik vond hem achteraf te netjes om zomaar te dragen, maar weer niet netjes genoeg voor een speciale gelegenheid....

Dus ja, ook deze staat nu op Marktplaats!


Dan heb ik ook nog 3 jurkjes die ik niet netjes genoeg meer vind om op Marktplaats te verkopen, maar wie weet dat iemand anders ze nog wél heel leuk vind. Gratis af te halen, zeg maar ;) Ik zet ze ook op de weggeefgroep van mijn regio, maar wie weet heeft iemand hier ook wel interesse. Ze zijn trouwens alledrie maat 42, ook niet geheel onbelangrijk om te weten ;)




2 opmerkingen:

  1. Leuke jurkjes allemaal zeg! Hopelijk kun je ze goed verkopen op marktplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rood/wit gestreepte jurkje vind ik wel héél mooi zeg! Ik denk dat je er snel een koper voor zult vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)