donderdag 30 juli 2015

Vaarwel spekkies :(

Een ding wat ik altijd zo schattig vind aan baby's is het babyvet. Die heerlijke mollige armpjes, beentjes en wangetjes. Heerlijk om eens lekker in te knijpen of te happen. ;)

Helaas smelt Tobias baby-vet momenteel in een rap tempo weg! Voor mijn gevoel legde ik een week geleden een klein vet dreumesje weg en haalde ik hem de volgende dag uit bed en was opeens al het mollige er vanaf! Het zal vast niet zó snel zijn gegaan, maar het ging wel echt héél snel opeens!

Natuurlijk hoort het wel zo, maar ik ga die spekbeentjes en bolle wangetjes wel heel erg missen denk ik!



Binnenkort maar weer eens naar het wegen en meten bij het consultatie-bureau.... Ik heb het vermoeden dat Tobias flink wat is gegroeid in de lengte, maar niet veel is aangekomen. Dus ik ben benieuwd! :)




3 opmerkingen:

  1. Dan worden ze ineens zo groot hé.
    Mijn oudste is ook even stevig geweest. Dat duurde maar een paar maanden. Toen hij ging lopen was het meteen weg en was ie weer een slanke den. En dat is hij nu nog steeds als volwassene.
    Mijn jongste bleef iets stevig. Niet dik, maar er zat gewoon iets meer aan. Net als bij mij. Dat was ook het knuffelkind van de twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige foto :-)
    Tja, ze worden snel groot hé, maar in vergelijking met jouw zoontje zijn mijn kids al reuzen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. B heeft het ook al. Gelukkig heb ik S nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)