zaterdag 25 juli 2015

Verkoopchallenge 12: DVD van Game of Thrones seizoen 3

We zijn nog steeds bezig met opruimen en komen nog regelmatig spulletjes tegen die we te koop kunnen zetten. Gister stelde Sander voor om de DVD van Games of Thrones te koop te zetten, dus dat heb ik gedaan. Je kunt hem hier vinden.

Ik heb deze keer gekozen om het via bol.com aan te bieden in plaats van via Marktplaats. Ik hoop dat het op deze manier sneller verkocht word en dat ik er minder werk aan heb, want mensen weten al welke prijs ik ervoor wil hebben en dat maakt het wel sneller en duidelijker (hoop ik!).

Mocht iemand geïnteresseerd zijn in de DVD dan kun je natuurlijk ook altijd even contact opnemen via admin @ positiefbesparen . nl, via die weg verkoop ik hem voor €2 goedkoper, want dan hoef ik geen servicekosten af te dragen aan bol.com :)


Verdere verkoop....

De andere dingen die ik recent op Marktplaats heb gezet (de DECT telefoon en de trouwjurk) zijn nog niet verkocht. Vanaf het moment dat ik tegen die man zei dat ik liever wilde dat hij kwam als Sander ook thuis was heb ik niks meer van hem gehoord. Dat vind ik toch wel jammer, want zo'n grote jurk (waarvan de stomerijzak helaas kapot is!) neemt een hoop ruimte in beslag. 

1 opmerking:

  1. Wij hebben goede ervaringen met bol.com! Echt voor een paar honderd euro aan (studie)boeken kunnen verkopen, top :-) Ben benieuwd hoe het met DVD's gaat..!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)