woensdag 16 september 2015

Mijn tandarts is een held!

Ik kom net bij de tandarts vandaan en zit nog even een beetje na te trillen... Wel van opluchting, gelukkig! Het is me allemaal enorm meegevallen. Sowieso was de ergste kiespijn na het weekend alweer weg, gek genoeg. Waarschijnlijk had ik erge kiespijn doordat mijn weerstand wat laag was. Ik ben nu ook een beetje verkouden aan het worden. Nooit geweten dat dit met elkaar in verband kon staan.

Vanmorgen stond ik dus met knikkende knieën bij de tandarts. Maar nadat hij het verdoofd had heb ik echt niks meer gevoeld! Na afloop bleek zelfs dat hij direct 2 gaatjes had gevuld! Hij weet hoe bang ik altijd ben en had zoiets van: ik vul dat andere gaatje ook direct stiekem, dan maak jij je minder nerveus en hoef je niet nog een keer terug te komen.

Beide gaatjes zaten aan de binnenkant van dezelfde "spleet". Toch maar weer wat beter gaan flossen, denk ik!! Want blijkbaar kom ik er met de tandenborstel toch niet goed genoeg bij....

7 opmerkingen:

  1. OW wat fijn dat je nu van die vervelende kies pijn afbent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NIet flossen, maar je moet zo'n rager gebruiken. Gratis tip van mijn mondhygiëniste, die zijn veel effectiever

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, een lager vind ik ook veel effectiever en makkelijker bovendien.

      Verwijderen
    2. Mee eens veel prettiger. Neem er wel een met langere steel anders zit je zo te prutsen althans dat vind ik.

      Verwijderen
    3. Ragers passen hier helaas niet :( Tandenstokers opzich wel (de dunste!) maar dat vind ik dan weer niet prettig.

      Verwijderen
  3. Nou goed gedaan meid! En ik krijg ook last van mijn kiezen als ik verkouden word.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)