woensdag 2 september 2015

Record: een kerstpakket in September!

Dacht je dat de kruidnoten vroeg in de winkel lagen? Nou, het kan nóg gekker! Wij kregen gisteren dus al een kerstpakket!

Nee, het is geen grap! Sander heeft écht al een kerstpakket gekregen van zijn werk. Met een begeleidend briefje erbij. Het kwam erop neer dat de drukste periode van het jaar nu gaat beginnen binnen zijn bedrijf. En ze willen bij voorbaat alvast iedereen bedanken voor alle flexibiliteit en energie waarmee ze de komende maanden alles voor de Kerst gaan aanpakken.

In het kerstpakket zat een fles wijn, paté, crackers en kaas. Lekker hoor!! ;)

Probeer ik zó hard om nog niet in de kerstsfeer te komen, gaat Sanders werk dus roet in het eten gooien! Zal ik dan toch maar vast het kerstdorpje op gaan zetten? * dikke knipoog *


8 opmerkingen:

  1. Och gussie, wat geweldig, dat manneke in dat shirt! Must have :-D Het shirt dan; het kereltje mag je zelf houden ;-) Waar heb je hem gekocht? Wederom; het shirt. p.s. Knuffel hem even fijn voor me, hij ziet er zo schattig uit (nu wel Tobias)!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kerst tijd is toch ook gewoon weg heel erg fijn! Heerlijk buiten donkerder en dan in huis gezellig maken met lichtjes en kaarsjes!

    Toch geniet ik liever nog eerst van de herfst want dat is toch echt mijn favoriet! De geuren en kleuren buiten! De regen, en dan heerlijk binnen weg kruipen onder een dekentje op de bank met een kop thee en een goed boek., of met de hond door de regenbui lopen en je tot je ondergoed nat laten regenen, en dan thuis een heerlijk warm bad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn er vlug bij. Evengoed een leuke attentie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel zeg! Maar ach, ik snap het ook wel en vind het ook wel wat sympathieks hebben dat ze er dan op tijd bij zijn, in plaats van het straks te vergeten ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vind ik toch echt wel een beetje raar. Vorige week zag ik bij de seizoensartikelen in de action een adventskalender liggen, het was toen nog augustus...
    Op het werk van je man zijn ze er in ieder geval wel op tijd bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniaal bedacht! Cool Blue was het toch, niet? Ik vind ze zo'n grappige manier van communiceren hebben, dat spreekt mij iig wel aan. Maar houd het nog maar even op dat kerstpakket hoor, het kan zo ineens weer 30 graden zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beter te vroeg dan te laat. Ik kreeg vorig jaar mijn kerstpakket een week na kerst. Dat is echt een afknapper hoor.
    Bovendien had ik met de kerstdagen gewerkt, nou ik was niet happy.
    Niet eens zozeer voor mijzelf als wel voor de kids. Die vinden een kerstpakket reuzespannend. Dat maakte altijd wat goed als mams moest werken met kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kerstpakket?? Daar doen ze bij mijn man zijn werk niet aan... Ik vind het echt jammer, ik en de kinderen genoten altijd van het pakket.
    Gelukkig zit mijn man nu in een andere functie waar hij veel contacten heeft met bedrijven die bij hen moeten werken. Dus vorig jaar toch nog behoorlijk wat leuke verrassingen gekregen. Eén pakket zelfs met 2 heerlijke flessen wijn, en bijna een halve kilo gerookte zalm in verschillende varianten bij Schmidt Zeevis vandaan. Die functie mag hij nog wel even houden ;-)

    Gr. Immy

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)