donderdag 1 oktober 2015

Alles voor een glimlach....

Vanmorgen toen ik wakker werd was ik nog een beetje moe en cranky. Maar toen zag ik onderstaand filmpje en:

  1. Ik was direct wakker
  2. Ik had direct een glimlach op mijn gezicht 

Probleem opgelost, dus ;)


Posted by Coolblue on Wednesday, 30 September 2015


PS: mensen die het vorige filmpje niet konden zien, kunnen jullie me laten weten of je deze wél kunt zien? Want dan weet ik denk ik wat het probleem was en hoe ik voortaan de filmpjes hier beter neer kan zetten :) 

17 opmerkingen:

  1. Vorige heb ik nog nirt gekeken, maar deze kan ik iig niet zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de ipad zie ik hem niet maar wel op mijn telefoon. Leuk filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha.
    Het vorige filmpje kon ik niet zien op de iPad, deze wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dán ben je wel wakker, ja! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kon hem kijken op mijn tablet. Schrikkende mensen is meestal grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als je hier gaat werken kun je tobias gewoon meenemen :p
    en dan word ik je nieuwe collega!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee :D waar is je blog gebleven trouwens?? :(

      Verwijderen
    2. Ik gluur liever bij de buren, haha.
      Nee, ik heb er geen tijd voor om het goed te doen (regelmaig, met een plan), en dan stoort het me dat er zo'n halfwerk uitlaatklepje online zweeft...
      Dus ik heb pauze, tot het kroost me met rust laat overdag :p

      Verwijderen
    3. Potverdikkie zeg, ik zit eens even naar je nieuwe werkgever te kijken (t zal door de ballenbak komen), maar wát een leuk bedrijf zeg!! Snap dat je daar wilt werken :D

      En ik zie dat ze ook hier in mijn zuidelijke Tilburg vertegenwoordigd zijn, dus misschien ga ik er echt nog wel eens solliciteren ;)

      Verwijderen
    4. Ja, leuk he? :) Ik voelde me er ook direct helemaal thuis! Ik was er natuurlijk al eens geweest omdat Sander er ook werkt, maar ook deze keer weer vond ik het echt superleuk om daar te zijn :)

      Verwijderen
  7. Ik zag hem en heb hem gelijk aan iedereen hier in huis laten zien :-D Erg vrolijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Typisch voor mij dat ik niet begrijp wat grappig was/is.
    Heb dus zelfs geen glimlach kunnen forceren. Heb het filmpje Drie (!)keer bekeken.
    Help! Er is iets mis met me !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem 5 keer bekeken en elke keer weer moet ik lachen :P Dus dan is er ook wat mis met mij, alleen dan andersom ;)

      Verwijderen
    2. Sandra, er is zeker iets mis met je... Waar werk je? Ik raad je aan om je morgen ziek te melden en 2 maanden in de ziektewet te blijven om golden retriever puppy's te aaien en veel lol te maken totdat je humor weer is aangevuld!

      Verwijderen
  9. Ik heb ook niets met schrikkende mensen Sandra, smaken verschillen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee, mensen laten schrikken vind ik ook absoluut niet grappig. Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)