donderdag 8 oktober 2015

De rest van de dag

Sorry, ik beloof hierbij plechtig dat ik nooit meer 3 blogjes op 1 dag zal schrijven ;) Laatste keer, echt waar.... Volgende keer doe ik er gewoon 4....  Maar ik zal wel even laten weten hoe het is afgelopen vandaag. Zowel met het kinderdagverblijf als met de echo.

Kinderdagverblijf

Om 1 uur mocht ik Tobias weer ophalen bij het kinderdagverblijf. Toen hij me zag kwam hij direct op me afrennen en kreeg ik een dikke knuffel van hem. Da´s beter! ;)

De leidster vertelde dat Tobias het heel erg naar zijn zin had gehad. Hij had leuk meegedaan met liedjes zingen en had lekker meegegeten en gedronken. En ook fijn: hij had een flinke nummer 2 gedaan op het kinderdagverblijf! I´m loving it ;) 

Zelf heb ik thuis wat opgeruimd en ook nog een gedeelte in mijn boek gelezen, maar ik vond het toch wel lastig om me te concentreren. 


Echo

Vanmiddag heb ik dus de echo van mijn been gehad. Ik heb vooral last van mijn kuit. Niet constant, maar als je erop drukt dan voelt het alsof er een grote blauwe plek zit. Wat het nou precies is weten ze dus niet, maar in elk geval geen trombose. De dokter denkt aan een scheurtje in een spier of pees, maar het is wel gek dat er niks is voorgevallen waardoor dit kan zijn veroorzaakt. 

Hoe dan ook: het zou vanzelf over moeten gaan binnen ongeveer een maand, dus dat wachten we dan maar af... 

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat Tobias het leuk heeft gehad, dat moet een pak van je hart zijn. Gelukkig ook dat het geen trombose is want dat zou inderdaad best eng geweest zijn. Hopen maar dat het snel vanzelf over gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou goed nieuws dus allemaal maar weer! Gelukkig is het zo op het oog niets bijzonders en hebben ze het voor je uitgezocht. Beter een keer teveel checken als dat ze je laten lopen, want dan ben je straks verder van huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mens kan wat meemaken op een dag. Fijn dat alles zo goed os verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat Tobias het zo leuk heeft gehad op het kdv. En gelukkig dat er niets ernstigs is met je been zeg. Dat is toch even schrikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig is alles goed met jou en is het goed gegaan met Tobias. Maar....wat is nummer 2???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat iedereen die uitdrukking wel kende haha ;) Het is naar het toilet gaan voor een grote boodschap ;)

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)