zondag 25 oktober 2015

En weer uit de lappenmand....

Zo snel als ik vrijdagavond ziek werd, zo snel was ik ook opeens weer "beter". Sterker nog: ik voel me fitter dan ik me de afgelopen weken heb gevoeld! Waarschijnlijk omdat ik gistermiddag ook een poosje heb geslapen en nu dus wat slaap heb "ingehaald". Helaas geldt dat niet voor Tobias en Sander, die voelen zich allebei nog niet zo lekker. Maar wel ook stukken beter dan zaterdagochtend, dus het gaat allemaal de goede kant op.

Mijn tip bij misselijkheid: gemberthee! Werkt echt geweldig bij mij. Elke keer als ik toch weer een beetje misselijk werd nam ik een kopje thee met wat gemberpoeder erdoor en dan zakte het eigenlijk direct weer af. Met verse gember schijnt het nog beter te werken, maar dat hadden we niet in huis...

Vanmogen was Tobias helaas al om 5 uur (wintertijd) wakker. Een uurtje langer uitslapen kon ik dus wel op mijn buik schrijven. Sander is wel langer blijven liggen; hij heeft morgen zijn rij-examen en dan is het wel heel belangrijk dat hij zo fit mogelijk is. Dus laat ik hem lekker uitslapen vandaag. :)

Vanmiddag denk ik even een stukje wandelen, gewoon nog even een beetje rustig aan doen.. Dan kan ik morgen weer knallen op het werk! We gaan voor het eerst telefoontjes beantwoorden. Ik ben benieuwd hoe het gaat.... Al had ik afgelopen vrijdag al mijn eerste telefoongesprek... Ik had namelijk een email die echt snel moest worden afgehandeld en heb toen dus maar gebeld in plaats van het per email te behandelen. Dus voor mij is de kop er al af ;)

Hebben jullie nog plannen voor de zondag?



PS: Samantha heeft de kaartjes voor Drievliet gewonnen! Ik heb ze inmiddels gemaild. Veel plezier ermee :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)