dinsdag 27 oktober 2015

I love action TAG

Ik kwam deze vragenlijst tegen bij Mamaliefde en ik vond hem erg leuk dus ik heb besloten om hem over te nemen!

Hoe vaak ben je bij de Action te vinden?

Eens per 3 maanden (gemiddeld). De laatste tijd niet zo vaak meer. Ik weet eigenlijk niet waarom we er niet zo vaak meer heengaan. Ik zal het eens aan mijn zusje vragen, want meestal als ik erheen ga is het met haar en ook vaak op haar initiatief. 

Hoeveel geef je gemiddeld uit bij een bezoekje aan de Action?

€9,30. (En ja, dit heb ik echt even uitgerekend!! ;) ) Maar per keer verschilt het wel.... De ene keer is het maar €0,99 en de andere keer rond de €20! Ligt er eigenlijk een beetje aan of ik zelf iets nodig heb of dat ik er vooral heenga omdat mijn zusje er iets nodig heeft. Want dan koop ik dus alleen iets lekkers ofzo ;)

Zijn er dingen die je bij elk bezoek aan de winkel wel mee naar huis neemt?

Niet altijd, maar wel (te) vaak: een reep Toblerone chocolade! Die zijn daar stukken goedkoper dan in de normale winkel!

Wat is je grootste miskoop?

Ik heb eigenlijk nog nooit een miskoop gedaan bij de Action!! Wel juist een aantal koopjes waar ik heel blij mee was. Bijvoorbeeld dit lieveheersbeestjes badjasje:


Wat zou je doen als de Action failliet zou gaan?

Niks! Ik ben nou ook weer niet zo gehecht aan de Action dat hun faillisement voor mij een wereldramp zou zijn ;)

Wat is het gekste dat je ooit hebt meegemaakt bij de Action?

Dat was een blunder van mezelf... Ik was op zoek naar een cadeautje voor Sinterklaas. Ik zag iets dat in een koker zat en toen zei ik voor de grap tegen mijn zusje: o, daar kan ik dan een dildo van maken! (Ik bedoelde een surprise!!)  En toen kwam ik er dus achter dat er een verkoper achter ons stond die me dus heel raar stond aan te kijken....

Noem iets wat ze daar hebben maar waar niemand van weet

Ik weet niet of niemand het weet, maar ik heb vorig jaar heel leuke geschenktasjes in kerstthema gekocht bij de Action! Ik vond het wel een leuke manier om dingen zo in te pakken :)

Hoe lang duurt een gemiddeld bezoekje?

In mijn eentje ben ik vaak in 10 minuten weer weg, want dan pak ik wat ik nodig heb en vertrek weer. Als ik met mijn zusje ga zijn we wat langer bezig, want zij wil altijd alles even bekijken. Dus dan duurt het allemaal wat langer ;)

Gebruik je een lijstje als je erheen gaat?

Meestal niet. Ik heb vaak wel in mijn hoofd wat ik wil gaan kopen, maar vaak kom ik uiteindelijk met iets heel anders naar buiten toe. 

Wat zijn je laatste aankopen bij de Action?

Zoals ik al zei ben ik inmiddels al een flinke poos niet bij de Action geweest! Normaal gesproken ga ik erheen om Sinterklaascadeautjes te halen, maar we vieren dit jaar geen Sinterklaas, dus is het nu niet nodig. Wie weet ga ik binnenkort weer eens kijken. Ik wil al een paar jaar zo´n glazen koekjespot kopen, maar elke keer laat ik het weer schieten. Wie weet dit jaar... :)


Komen jullie vaak bij de Action? 

4 opmerkingen:

  1. Ik kom er denk ik zo'n 1 keer per maand. Misschien twee. Ik vind het een leuke winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom elke week bij de action, haal daar van alles.
      Tandpasta.. afwasmiddel..inlegkruisjes...maandver-
      band..shampoo..leesbrillen..aardappelmesjes, echt alles .
      Ik vind het een wereld tent kan niet meer zonder, er komt er ook nu eentje bij mij om de hoek ...wat wil je nog meer.
      Iedereen die bij mij in de wijk woont, kunnen niet wachten tot die er is.
      De kwaliteit vind ik ook niet slecht voor dat beetje wat je betaald, neee ik ben blij met de action.
      Groetjes.

      Verwijderen
  2. erg leuke winkel maar niet vlakbij en kom er dus bijna nooit. in t weekend ga ik niet snel alleen ergens heen (ook niets aan.. hou niet van dingen alleen doen als mn gezinnetje gewoon thuis is) en doordeweeks vaak aan t werk en moet op de fiets, neit handig met meerdere kids naar de action.. wat ik er vooral koop.. plakaatverf, knutselspullen, cadeautjes, soms handige spullen voor thuis of gewoon leuk, soms speelgoed etc

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een Action-fan! Ik vind het een heerlijke winkel; al kom ik er ook niet zo regelmatig. Ik heb namelijk al het knutselgebeuren gekocht dus dat heb ik nog in huis. Alles wat ik er kon kopen heb ik. Ik vond het altijd zo jammer dat ik een te klein huis had waarbij tierelantijntjes alleen maar chaos zou veroorzaken. Zoals bijvoorbeeld een windlicht met schelpen, schelpenzand en een sfeerkaars erin voor op de tafel -> daar had ik gewoon nergens plek voor. In mijn volgende huisje wel; dus binnenkort zal ik eens naar de Action gaan voor dat soort versiersels in huis. I love it!

    Tip: zoek ook eens een big bazar op. Met die twee winkels samen ben je in de shopping-hemel!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)