donderdag 8 oktober 2015

In mijn eentje thuis

De afgelopen 2 dagen en nachten was ik alleen thuis. Ok, niet helemaal alleen, maar als enige volwassene... Sander was namelijk naar een evenement van zijn werk en bleef daar ook slapen met al zijn collega´s. Toch wel heel raar om alleen thuis te zijn en vooral ook alleen te slapen, moet ik zeggen. Ik ben blij dat Sander vanavond (of hopelijk vanmiddag zelfs al!) weer thuis is!

Van tevoren had ik me best wel druk gemaakt of het me wel zou lukken om in slaap te vallen en of ik me niet onveilig zou voelen. Gelukkig was dit totaal niet het geval! ´s Avonds kroop ik lekker met een boek mijn bed in en na een half uurtje lezen voelde ik mijn ogen al wat kleiner worden ;) Lichtje uit en lekker slapen!

Wat ik wél jammer vind is dat ik Tobias nu in mijn eentje naar het kinderdagverblijf ga brengen voor de eerste keer. Ik heb er alle vertrouwen in, maar het is toch ook wel weer spannend en ik had dit graag willen delen met Sander. Maarja, het is allemaal even niet anders en morgenochtend kan hij gelukkig wél mee om Tobias weg te brengen :)

Ik zal vanmiddag nog wel even laten weten hoe het is gegaan op het kinderdagverblijf!

4 opmerkingen:

  1. Niet te druk maken! Tobias krijgt een top dag!

    Onze J. Is nog steeds niet blij als we haar komen halen. Ik krijg een knuffel en daarna gaat ze weer spelen met haar vriendjes. Met moeite gaat ze mee naar huis. Als ze thuis is is het weer goed.

    Ik ben blij dat ik haar met een gerust hart kan achterlaten en daarbij op de dag krijg ik altijd wel een leuke foto en verhaaltje via de speciaal ontworpen app van ons kdv. Altijd leuk!

    Succes vandaag!

    Tussenstand van mijn boektober : 1,5 boek uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Netjes, Samantha! Ik zit ook op ongeveer 1,5 boek. Straks ga ik bloedprikken en neem mijn boek dan ook mee, hopelijk kan ik dan ook nog even wat lees-meters maken :)

      Verwijderen
  2. Nogmaals succes met wachten en ik ben ook al de hele week alleen, maar mijn dochter slaapt naast mij. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom zou je je onveilig voelen in je eigen huis, dat snap ik nooit zo. Waarom alleen veilig voelen als er een andere volwassene in de buurt is? We zijn toch volwassen en geen afhankelijke kleuters meer.

    Ik vind het altijd wel fijn als mijn man even een paar dagen op dienstreis is. Even heerlijk alles in mijn tempo, de dingen eten die ik wel en hij niet lekker vindt. Dan ben ik weer blij dat hij er weer is. En hij dat hij weer thuis is, maar daarna kijken we ook wel weer wanneer er weer 1 van ons 2 op dienstreis mag zodat de ander het huis en de kinderen even voor zichzelf heeft.

    Wel jammer dat Sander nu net de eerste dag niet mee kan, maar de 2e keer is nog net zo speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)