zaterdag 24 oktober 2015

Kaartjes Drievliet weggeven



Om achtbanen te testen heb je een sterke maag nodig. Op dit moment heb ik die helaas niet en gaat het niet lukken om zelf naar Drievliet te gaan dit weekend. Volgend weekend vieren we Tobias´ verjaardag en daarna is het park dicht. Dus ik geef mijn 2 vrijkaartjes voor Drievliet weg!! Hoe kun je "winnen"? Laat even een reactie achter op mijn blog! Bij meerdere reacties ga ik loten!

Het is wel heel jammer dat ik daardoor niet alle parken kan testen, maarja, dit is gewoon echt overmacht!

Dus: wie interesse heeft... Laat het maar weten in de reacties! Omdat het kortdag is kun je alleen meedoen als je een geldig emailadres doorgeeft waar ik de kaartjes heen kan sturen. Want als ik daar eerst weer een week op moet wachten dan is het eigenlijk al te laat!!

O ja: en omdat het kortdag is geef ik ze zondagochtend al weg!

4 opmerkingen:

  1. Jaaa! Ik wil graag winnen! Heb niet eens een goed verhaal waarom ik het 'verdien', maar misschien is het genoeg dat ik heel braaf geweest ben dit jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mijn email is Johan.irina@gmail.com; -)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel graag! Dat lijkt mij een leuk uitje met mijn meiden. niels-en-samantha@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja! ja! ja! wij willen heel graag een dagje drievliet doen :D
    cinranete@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)