vrijdag 2 oktober 2015

Ons bezoek aan Duinrell

Vandaag zijn we naar Duinrell geweest. Een goede vriendin was mee. Het was erg gezellig en we hebben een heel leuke dag gehad. Ondanks dat Duinrell een van de kleinere parken is met weinig attracties voel ik me toch behoorlijk moe!! Slecht slapen en veel drukte beginnen inmiddels hun tol te eisen, merk ik.... Vanavond dus maar vroeg naar bed, maar eerst nog even (heel kort!) vertellen hoe de dag was.

Duinrell vind ik een van de mindere pretparken, om eerlijk te zijn. Dankzij het Tikibad is het vaak nog wel een redelijk leuk dagje uit, maar verder stelt het (vind ik!) niet zoveel voor. Er zijn gewoon (te) weinig attracties en dan was het ook nog eens zo dat sommige attracties maar de halve dag geopend waren! En ook waren sommige attracties gewoon helemaal gesloten. Erg jammer, dus!

Verder bestaat een groot deel van Duinrell toch uit speeltuin. Trampolines, glijbanen etc. Opzich leuk hoor! Tobias heeft zich prima vermaakt! Maar voor een veel kleiner bedrag zit je ook in Monkeytown of een buitenspeeltuin, dus daar hoef je niet persé voor naar een pretpark, vind ik! Maargoed, wij waren gratis, dus dat gaf niks, maar ik zou hier geen geld aan uitgeven!! Er zijn veel leukere parken, zoals de Efteling en Toverland!

De achtbanen in Duinrell zijn "wel leuk", maar niet echt bijzonder. Of misschien ben ik wel een beetje verwend geraakt door de Baron 1898 in de Efteling, want ik vind eerlijk gezegd geen enkele achtbaan zo gaaf als die achtbaan. Misschien had ik de Baron dus beter op het laatst kunnen doen, want nu ben ik gewoon enorm verwend geraakt ;) Maargoed..... ;)

Morgen gaan we ook nog eens naar Slagharen. Druk, druk, druk. Dit komt ook doordat ik wat met afspraken moest schuiven vanwege de training die ik ga volgen. Duinrell stond bijvoorbeeld eigenlijk pas over 2 weken op het programma, maar dat hebben we naar voren gehaald. Morgen stond al heel lang gepland; mijn schoonzus gaat mee. Dus gaan met die banaan achtbaan ;)

Bij deze nog even een filmpje van een van de achtbanen.... Niet door mezelf gemaakt trouwens, daar ben ik dan weer te scheiterig voor, ik hou me wel altijd goed vast haha ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)