zaterdag 3 oktober 2015

Voor het eerst een achtbaan geweigerd

Vandaag heb ik voor het eerst een achtbaan geweigerd. Namelijk de Thunderloop. Die achtbaan stelde echt niet zoveel voor, maar ik vond hem er zó oud en on-onderhouden uitzien.... Dus ik dacht: nah.... Doe die maar een keertje niet! Het spijt me zeer dat ik ze dus niet allemaal heb getest, maar ik had er gewoon geen goed gevoel bij.

Toen ik het later opzocht op internet kwam ik ook berichten tegen dat de Thunderloop / Looping star de laatste keer bijna niet door de keuring was gekomen. Nou, dat verbaast me eerlijk gezegd niks! Ik had er dus ook absoluut geen veilig gevoel bij.... Overigens zag ie er ook niet echt spectaculair uit.... Als ik dan betrokken raak bij een ongeluk in een rollercoaster, dan toch liever wel in een heel gave achtbaan ;)

Verder was het weer een leuk dagje weg. We hebben het gezellig gehad met mijn schoonzus erbij! Veel gezien en gedaan! Tobias vond een aantal attracties ook erg leuk. Vooral in de skytower vond hij het erg leuk. Elke keer riep hij Mooi! Mooi! Daar zijn we dus ook 3 keer in geweest met hem. En ook de autootjes vielen natuurlijk weer goed in de smaak bij hem....


Zo, en nu morgen even niks!! ;) 


PS: doordat we vandaag echt heeeel lang in het openbaar vervoer hebben gezeten en Tobias heeeeel lief was, heb ik een heel boek kunnen lezen tijdens de busreis! Nog 4 te gaan, dus!

1 opmerking:

  1. Ik snap wel dat je er dan niet in bent gegaan. Zeker als je al geen goed gevoel erover hebt, dan is het beter om die te laten schieten. Als er dan wél wat gebeurt, dan kun je jezelf ook wel voor je kop slaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)