zaterdag 17 oktober 2015

Weekendje thuisblijfmoederen

Vandaag stond helemaal in het teken van "thuisblijfmoederen". Begrijp me niet verkeerd; ik heb het echt super naar mijn zin op mijn nieuwe werk! Maar na een week fulltime training was ik zó blij om even twee daagjes lekker met mijn mannen thuis om te keutelen!

Vandaag heb ik dus echt zó genoten van de kleine dingetjes waar ik deze week geen tijd voor had:

  • Lekker uitgebreid badderen met Tobias
  • Tobias heerlijk lang laten slapen (hij sliep van half 10 tot 12 uur, dus blijkbaar had hij het even nodig!)
  • Even lekker gewandeld met zijn drietjes
  • Op ons gemak wat boodschapjes gedaan
  • Op de koffie bij mijn moeder
Even een lekker chill dagje, dus.

Vanavond heb ik grotendeels doorgebracht met inspiratie zoeken voor een blogje, want mennnnn dit is wel heel erg saai he? ;) 

2 opmerkingen:

  1. Daantje, eigenlijk ben ik wel heel benieuwd welk effect jouw nieuwe baan op jullie financiën heeft. En dan met name op jullie studieschuld en hypotheek. Is dat een blogje waard?

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)