zondag 25 oktober 2015

Weekmenu

Ook voor de laatste week fulltime werken maak ik uiteraard weer een weekmenu. Vorige week hebben we ons er trouwens niet helemaal strikt aan gehouden, maar het ging in elk geval wel een stuk beter dan de eerste week waarin we helemaal geen ritme hadden wat avondeten betreft.

En ik heb goed nieuws (vind ik zelf!) mijn rooster voor de eerste week van November was bekend en ik heb echt een fijn rooster. 2 daagjes van 8 tot 14 uur en eentje van 9 tot 14 uur. Dus dan ben ik alledrie die dagen lekker bijtijds thuis zodat ik gewoon lekker relaxed boodschappen kan doen en kan koken! Ik kijk er al helemaal naar uit! :)

Maargoed, eerst nog even deze week fulltimen! Daarom heb ik ook deze week weer een weekmenu in elkaar gezet:

Maandag: pasta met 3 soorten tomaten

Dinsdag: broodje gezond

Woensdag: tagliatelli waarvan we de kruidenmix op de afzuigkap hebben staan (aldus Sander, geen idee wat hij bedoelt maar hij kookt dus ik vind het best!)

Donderdag: soep met stokbrood

Vrijdag: wraps met bonen en salade

Zaterdag: patatjes met vegashoarma en salade

Zondag: vieren we Tobias´ tweede verjaardag. Omdat we nog niet weten wie er mee willen blijven eten hebben we besloten dat we die dag Chinees gaan bestellen voor iedereen die er rond etenstijd nog is...

1 opmerking:

  1. Succes met je laatste weekje fulltimen! je eerste rooster klinkt inderdaad erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)