donderdag 8 oktober 2015

Whoops, medisch inschattingsfoutje!

Dat verhaal over de kinderopvang houden jullie even tegoed, want ik wil even mijn hart luchten!

Ik heb een heel fijne huisarts, maar vaak is hij wel héél enthousiast met doorverwijzen. Hij neemt altijd het zekere voor het onzekere. Toen hij me vorige week dus met een formuliertje naar huis stuurde om bloed te gaan prikken om te checken of ik geen trombose had, nam ik dat niet heel serieus en heb het nog een paar dagen op zijn beloop gelaten. Tenslotte dacht de dokter dat het hoogstwaarschijnlijk toch een spiertje was en was het alleen "voor de zekerheid".

Vanmorgen ben ik dan toch maar bloed gaan prikken en nu word ik dus net gebeld: of ik even een echo wil laten maken, omdat ze toch licht verhoogde waardes hebben geconstateerd! Oeps, dat is wel even héél erg schrikken. Er hoeft nog steeds niks aan de hand te zijn, maar toch.... Een heel eng idee!

Straks dus maar even Tobias ophalen bij het kinderdagverblijf en daarna direct door naar het ziekenhuis voor een echo! Poeh, ik dacht dat ik een rustig middagje zou hebben, maar dat valt dus weer tegen! :(

9 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)