donderdag 12 november 2015

'S avonds werken

Vandaag ga ik voor het eerst deels 's avonds aan de slag! Ik kon een collega uit de brand helpen door van dienst te wisselen, dus ik werk nu van half 12 tot 20:00 uur. Ik ben erg benieuwd of het druk zal zijn in de avond!

Omdat het zo kortdag (gister) is geruild kon ik niet meer wisselen bij het kinderdagverblijf. Tobias is vanmorgen dus gewoon gegaan en ik had zodoende opeens een ochtend het rijk voor mezelf alleen! Ik moest er wel aan wennen; ik had steeds de neiging om heel zachtjes te doen, omdat het voelde alsof Tobias gewoon boven lag te slapen. Blijkbaar zit dat enorm in mijn systeem!

Uiteindelijk heb ik wat opgeruimd, de keuken schoongemaakt en een aflevering van mijn favoriete serie gekeken. Nu voel ik me lekker uitgerust en begin de dag fijn met een schone keuken en een opgeruimde woonkamer. En de kans is groot dat alles ook een poosje netjes blijft, dus jeeeej ;)

4 opmerkingen:

  1. Je hebt de tijd dus goed besteed prima toch?

    Wellicht goed idee om regelmatig een paar vrije uurtjes te hebben om thuis op orde te houden en jullie dan later meer tijd samen hebben omdat de taken al zijn gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe het bevalt! Fijn dat je al zoveel hebt kunnen doen, dat geeft denk ook wel wat rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat vaak ook, dat ik helemaal afgesteld stond op kinderen in huis. Dat houd je best lang volgens mij.

    Leuk dat je een collega hielp op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)