dinsdag 2 februari 2016

Supertrots!!

Wij wisten het al een paar weken, maar nu mag ik het dan eindelijk zeggen: Coolblue start met een eigen bezorgdienst!! Toen we het hoorden tijdens de nieuwjaarsborrel waren we hier allemaal erg blij mee, want elke klant die niet tevreden is er natuurlijk één teveel. En met een eigen bezorgdienst kunnen we dingen veel beter oppakken en zijn we niet meer afhankelijk van een andere partij en kunnen klanten nog meer verwonderen. Helemaal super dus!

Vanmorgen werd het dan eindelijk officieel bekend gemaakt met dit filmpje:





Woohoo! :) Wat ben ik toch weer trots op het bedrijf waar ik werk.

6 opmerkingen:

  1. Ik ken Coolblue eigenlijk alleen maar van naam. Maar dat je trots bent begrijp ik wel. Het lijkt me ook erg fijn voor de klant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal de service inderdaad verbeteren. Ik bestelde eind december een wasmachine. Mijn eerste bestelling bij coolblue. Mede door je enthousiasme over Coolblue. Na 1 hele dag wachten hoorde ik 30-12 om 16.30 dat hij ivm probleem met bezorgbedrijf op z'n vroegst een week later bezorgd zou worden. Ik heb bestelling toen geannuleerd omdat ik niet zolang zonder wilde zitten. Ik vond de service eerlijk gezegd niet wat ik verwachte. Medewerkers waren echt allemaal vriendelijk maar waarschijnlijk konden ze gewoon niet genoeg invloed uit oefenen. Teveel standaard antwoorden. Ik had pas drie weken na mijn betaling geld volledig terug. Heb in die periode wel een keer of 6 contact moeten zoeken. Gelukkig had ik geld om 30-12 meteen een tweede wasmachine te bestellen en betalen elders. Maar als ik dat niet had gehad had ik drie weken zonder wasmachine gezeten. Ik zal er niet meer bestellen. Zal vast een uitzondering zijn geweest maar was wel mijn eerste ervaring met Coolblue. Door meer diensten in eigen beheer te nemen zal service zeker beter worden. Mascha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, precies. En geloof me: zelf balen we bij de klantenservice enorm met je mee dat het zo lang moet duren met het opnieuw bezorgen :( Gelukkig hebben we straks met onze eigen bezorgservice veel meer invloed op het hele proces!

      Verwijderen
    2. Hier hele positieve ervaringen. Op zaterdagavond laat een scan besteld, en op zondag werd ie geleverd! Ik helemaal blij en sinds die tijd bestel ik eigenlijk alles via CoolBlue.
      Meestal op zaterdagavond :-)))
      L.

      Verwijderen
  3. Met tot op heden nul slechte ervaringen met dit bedrijf: TOP en zo slim. Cut out the middle man en maak minder kosten (long term dan) en betere service.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, erg fijn bedrijf. Goede ervaring mee. Ook al is de communicatie via e-mail soms wat minder (reageren niet altijd) maar na een telefoontje was het opgelost.
    Ik ken ze omdat ze leveren via bol.com.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)