maandag 2 mei 2016

Weekmenu week 18

Vorige week ging het best goed met het weekmenu. Alleen 's weekends niet, omdat we toen opeens de plannen hadden omgegooid; Tobias ging bij zijn oma en opa logeren. Ik was namelijk ontzettend moe de hele week en moest gewoon even bijslapen. Op zaterdag bleek waar die vermoeidheid vandaan kwam: ik kreeg opeens last van mijn keel en mijn bijholtes. Blijkbaar zat dat de hele week al te etteren. Toen ik even rust nam brak het opeens door. Dit weekend ben ik dus grotendeels binnen gebleven en we hebben weinig gedaan. Wel jammer, maar het is even niet anders.

Eigenlijk wilden we naar Jamies Italian, dat staat al een hele poos op ons lijstje. Maar doordat ik ziek was zijn we maar niet gegaan. Sowieso proefde ik bijna niks, dus alles smaakte heel flauw. Beetje zonde om dan veel geld uit te geven aan uit eten gaan! In plaats daarvan hebben we wel wat lekkere dingen in huis gehaald om thuis te eten.

Maargoed, daardoor zijn er wat maaltijden van vorige week doorgeschoven naar deze week...


Maandag: rode kool met aardappeltjes en een vega-schnitzel

Dinsdag: soep (weet nog niet wat voor soep)

Woensdag:risotto met champignons en rucola

Donderdag: BBQ bij mijn zusje

Vrijdag: pasta met brocolli en vegetarische balletjes

Zaterdag: uit eten voor Moederdag

Zondag: 3 tomaten pasta



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)