maandag 5 december 2016

Quotes van ons kereltje - december editie

Het is weer tijd voor de quotes van deze maand. Tobias heeft weer een hoop grappigs gezegd. Lezen jullie mee?


  • Als ik vraag of hij al weet wat hij gaat spelen zegt hij: Nee, dat is nog een geheimpje


  • Bij het ontbijt vraag ik aan Sander wat hij zou willen eten voor het avondeten. Waarop Sander zegt dat hij overal voor open staat. Tobias zegt vervolgens: En ik sta overal voor dicht...


  • Mama, alle puzzelstukjes liggen op de grond. Jij moet ze oprapen, want mijn handjes zijn te klein (en dan zo'n heel ondeugend bekkie erbij trekken)



  • Ik ben zo verwend met deze puzzel van Sinterklaas!



  • Ook tijdens het puzzelen: Dat stukje past wel degelijk daar.




  • Ben je nu al beter? (5 keer per dag) Ik ga naar boven, mama troosten. Ze voelt zich veel beter door dat gekroel van mij... 



  • Mama, ik wil net zo'n platte buik als jij!



  • Ik zet 'The christmas station' op en zeg tegen Tobias dat daar allemaal kerstliedjes worden gedraaid. Tobias heeft een verzoeknummer: Ik wil O denneboom horen!

  • Als hij op het winkelcentrum een grote kerstboom ziet, wil hij er direct mee op de foto:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)