dinsdag 10 januari 2017

Laatste werkdag

Vandaag was mijn (voorlopig) laatste werkdag. Wat ik nu ga doen weet ik nog niet echt. In elk geval solliciteren, dat sowieso. Op een klantenservice is altijd wel werk te vinden, zeker als je al 6 jaar ervaring hebt. Het is ook 1 grote wisseltruc; bij een klantenservice krijg je zelden een vast contract, tenzij je bent doorgegroeid naar andere afdelingen. Zodoende kom je toch wel vaak dezelfde mensen tegen; bij mijn ex werkgever werkten ook collega's die ik al kende van mijn vorige callcenter baan, bijvoorbeeld.

Maar ik dwaal af. Eigenlijk wil ik wat anders dan klantenservice. Ik zit nu meer te denken in de richting van een omscholing. Maar eerst eens op een rijtje zetten wat ik dan echt leuk vind en waar ik mezelf dan wel zie.

Gelukkig hoeft dit niet in 2 tellen te worden besloten. Het lijkt me sowieso handig om pas zoiets te gaan doen als Tobias op school zit. En wie weet heb ik tegen die tijd allang een nieuwe baan.

6 opmerkingen:

  1. En hij gaat al bijna naar school.....whaaaa ik heb deze week de aanmeldingspaieren voor B gekregen....daar gaat mijn baby :(

    Gelukkig heb ik er nog een thuis als B naar school gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het uitzoeken wat je wilt en het vinden van een nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kop op, even die groene bril af en die roze op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad even de rust nemen om op rijtje te zetten wat je wilt en dan vol ervoor gaan. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik meen me te herinneren dat je eens schreef dat je een opleiding op sociaal gebied gevolgd had, kun je je daarin niet laten bijscholen? Of in een verwant vakgebied?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt. Echter wil ik daar niet meer in werken, omdat ik andermans problemen snel aantrek en mee naar huis neem.

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)