woensdag 1 maart 2017

Quotes van ons kereltje - Februari 2017

  • Wie is Bobby combat? 

  • We waren in de binnenspeeltuin toen Tobias opeens nephuilend naar me toe kwam: Ik miste je zo...

  • Tobias: zullen we met iemand afspreken? Dus ik zeg: met wie dan? "met iemand met een auto" Waar wil je heen dan? "naar de Oosterhof (winkelcentrum)" Wat wil je daar dan doen? "tompouzen kopen"

  • Sparta? Nee, ik ben voor Feyenoord.... Waar hij dit vandaag haalt weet ik niet. Leren we hem nog wel af LOL ;)

  • In een restaurant: Meneer, ik hoef geen mes! Dat is veel te scherp!

  • Ik heb geen tijd om te knuffelen, het staat niet in mijn agenda!

  • Je hebt het spannendste filmpje aangezet dat je ooit hebt aangezet! (Dit ging over Finding Nemo)

  • Tobias: ik ga even plassen, ga jij dan niet mijn brood opeten? Ik: Nee, natuurlijk niet! Waarom niet? Ik: Omdat ik van je hou.... Tobias: En als je heel boos bent, ga je het dan wel opeten?? 

  • Mama, de politie vangt toch boeven? Maar jij noemt mij ook wel eens boef... Gaat de politie mij nu ook vangen? ik: Nee, de politie vangt alleen boeven die bijvoorbeeld papa's fiets hebben afgepakt.... Tobias: Zegt de politie dan tegen die boeven 'samen spelen, samen delen'? 

8 opmerkingen:

  1. Superleuk! Kinderen kijken op zo'n interessante manier naar de wereld om hen heen, en dat zie je terug in hun uitspraken : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat leuk! Ik ben dol op de uitspraken van wijze peuters.

    Wat is je blog verder stil, gaat alles wel goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief dat je ernaar vraagt. Helaas gaat het inderdaad niet zo lekker momenteel.

      Verwijderen
    2. Sterkte! En vraag hulp aan mensen om je heen!
      Dat geeft jezelf wat lucht.

      Verwijderen
  3. Oei hopelijk gaat het snel beter! Hier is het momenteel ook minder...en dat is iets dat je meestal niet aan de grote klok hangt he? Herkenbaar...wij hebben een paar!!! Wanbetalers en dan zie je zo snel je zuurverdiende centjes wegvliegen...straks een hele juridische mallemolen en of je je geld uiteindelijk terug ziet, is nog de vraag :-( ik kan er gewoon niet van slapen, terwijl het eigenlijk gewoon geld is...maar ja, zeg dat maar eens tegen je verstand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is Tobias schattig en bijdehand.
    Ik lees dat het niet zo lekker gaat, sterkte/beterschap!
    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, slim mannetje als ik het zo lees! Leuk om het zo te bewaren voor "later"!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dat je het allemaal bijhoudt op je blog zodat iedereen kan meegenieten!
    Wat vervelend dat het momenteel minder gaat.
    Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)