woensdag 31 mei 2017

Quotes van ons kereltje - mei editie

Vorige maand heb ik de quotes van Tobias even overgeslagen. Dit was niet omdat Tobias niks leuks had gezegd. Integendeel zelfs. Hij zegt zoveel grappige dingen dat het gewoon niet bij te houden is. Maar deze maand heb ik dat toch weer wat meer geprobeerd.
  • Ik heb zo'n zin om barbe te quen.

  • De F is van Efteling - Hij doet erg zijn best om woordjes te verzinnen met een bepaalde letter,maar soms lukt het niet ;)

  • De E is van alien - idem als hierboven :)


  • Waar was je nou?! Ik heb je zooooo gemist! Gevoel voor drama heeft ie wel - ik was 2 minuutjes in de tuin!

  • Het gewicht van mama kwam op mijn teen terecht. (Even een nuance: niet mijn complete gewicht, maar hij had een gewichtje van het sporten te pakken gekregen!)

  • Als Tobias maar blijft kletsen heeft zijn tante een goed idee: laten we een wedstrijd houden wie het langst stil kan zijn.... Tobias houdt het best een tijdje vol, maar dan moet ie toch echt wat zeggen... Hij houdt zijn hand voor zijn mond en fluistert: hoe lang moet ik nog stil zijn? (Alsof we dan niet door zouden hebben dat hij het zei! haha)

3 opmerkingen:

  1. Haha, jullie zullen af en toe wel in een deuk liggen! Die eFteling vind ik trouwens erg goed gevonden van hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL. Schattig dat hij dacht dat het dan niet opviel als hij zijn hand voor zijn mond hield. Kinderen zijn zo heerlijk naïef.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)