dinsdag 28 november 2017

Murphy' s law

Zul je altijd zien: post ik net een berichtje dat ik weer meer ga bloggen, begeeft mijn laptop het. :( Gelukkig kan ik de laptop van Sander af en toe even lenen, maar omdat hij die ook voor zijn werk gebruikt is dit maar heel beperkt. Bovendien heb ik 's morgens vaak inspiratie, en ' s avonds, als ik zijn laptop kan gebruiken, een stuk minder. Dan wil ik gewoon lekker op de bank hangen.

Is het dan alleen maar negatief dat de laptop stuk is? Nee, dat niet! Ik heb vanmorgen een hele tijd aan mijn bullet agenda voor 2018 gewerkt. Dus de tijd die ik overhou door niet te bloggen (en minder blogs te lezen!) wordt wel nuttig besteed. Maar leuk is het natuurlijk niet.

Als het goed is, is de laptop binnen 2,5 week gerepareerd. Dus laten we daar maar op hopen...

1 opmerking:

  1. Oei, daar zou ik ook heel erg van balen zeg! Wel fijn dat je dan meer tijd hebt voor offline zaken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)