zaterdag 16 december 2017

In de lappenmand

We blijven hier voorlopig even in de lappenmand, geloof ik. Op maandag was ik uitgegleden op mijn stuitje en daar heb ik een paar dagen toch wel behoorlijk last van gehad. Op woensdag leek het gelukkig weer beter te gaan, maar toen werd ik 's avonds ziek: buikgriep.

Normaal gesproken is dit met een dag wel weer over bij mij, maar deze keer is het wat hardnekkiger, blijkbaar. Elke keer lijkt het weer beter te gaan, maar zodra ik weer normaal ga eten komt het toch weer terug. Ik moet dus blijkbaar dit keer iets geduldiger zijn en mijn lichaam wat langer rust gunnen om weer goed op gang te komen. Da's iets wat ik erg lastig vind, want ik eet zo graag gewoon, in plaats van te leven op beschuitjes en ander lichtverteerbaar eten.

Inmiddels is Sander trouwens ook geveld en Tobias klaagde vanavond ook over buikpijn. Dus voorlopig zijn we er nog niet vanaf, ben ik bang. Hopelijk wel voor de kerstdagen... Dat lijkt me helemaal jammer, als we tijdens de feestdagen nog in de lappenmand zitten.

3 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)