woensdag 29 augustus 2018

Een dagje luxe

Anderhalve week geleden vierden Sander en ik alweer onze 6e trouwdag. Voor deze feestelijkheid plannen we elk jaar een weekendje weg; meestal een hotelovernachting en een leuke activiteit. Tobias blijft dan een nachtje bij oma en opa logeren, wat hij ook altijd erg leuk vindt.

Dit jaar hebben we een nachtje gelogeerd bij Hotel Thermen Bussloo. Dit is een hotel naast Thermen Bussloo. Het was heerlijk luxe. Via een gang onder de grond kon je zó van het hotel naar de sauna gaan. Je hoefde dus na een heerlijk dagje sauna niet eens om te kleden, maar kon gewoon lekker in je badjas naar de slaapkamer. Ook voor het ontbijt hoefden we ons niet aan te kleden, maar konden gewoon in de badjas ontbijten en daarna de sauna induiken.

We hebben twee heerlijk ontspannen dagen gehad. Het was ook nog eens heerlijk weer, daar hadden we super mee geboft, want de dagen voor en na ons saunabezoek was het eigenlijk helemaal niet meer zulk lekker weer, maar op de dag zelf (vorige week dinsdag en woensdag) was het 27 graden!

Ik zou het zeker niet erg vinden om volgend jaar nog een keer naar dit hotel te gaan, het was een heel fijne verwennerij. :)

Hebben jullie wel eens een overnachting bij een sauna gedaan? En zo ja: hebben jullie ook nog aanraders? :)

2 opmerkingen:

  1. Dat is een fijn ervaring zo te lezen.
    Wij gaan regelmatig naar Bussloo maar geslapen hebben we er nog nooit. Wel eens bij een andere en dat was ook fijn. Zelf ga ik liever naar de sauna als het wat kouder is. Man maakt het niet zoveel uit. Ik schrik altijd wel van de rekening na afloop. Door het scannen van het polsbandje krijg je pas na afloop de rekening en die valt altijd wat tegen. Het eten en drinken vind ik erg prijzig. We laten het er niet voor, is ook niet nodig, maar het valt me wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het sanadome in Nijmegen ook heel fijn en ontspannen. Zelf nooit blijven slapen maar een vriendin wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)