vrijdag 24 augustus 2018

#readingchallenge : boekenoverzicht van de vakantie

Tijdens de vakantie in Denemarken heb ik een aantal boeken gelezen voor de readingchallenge. Omdat het even niet haalbaar is om van elk boek een aparte blog te maken (tijdgebrek!!) heb ik even een overzicht gemaakt.


Aangeraden via de blog:
Via Min of Meer werd een hele tijd geleden het boek De Wezens aangeraden. Ik vond het een erg vermakelijk boek dat regelmatig een spiegel voorhoudt over de gekke dingen die wij als mensen doen. Wat mij betreft dus een aanrader! Ik heb het boek 4 sterren gegeven.

Afspelend in Nederland:
Galgenveld van Isa Maron speelt zich af in Nederland. Ik vond het een lekker spannend boek dat ik binnen één dag had uitgelezen. Ook dit boek krijgt 4 sterren van mij.

Boek over een perfectionist:
Deze categorie vond ik een van de lastigste om een boek in te vinden. Uiteindelijk las ik het boek Het Rosie project, over een autistische man die op zoek gaat naar zijn perfecte vrouw en hiervoor een ellelange vragenlijst heeft samengesteld. Als dat niet perfectionistisch is, dan weet ik het niet ;) Dit boek vonden zowel Sander als ik echt enorm grappig. Ook deze krijgt 4 sterren.


Inmiddels heb ik 67 boeken gelezen dit jaar. Ze pasten alleen niet allemaal binnen de categorieën van de readingchallenge. Maar ik ben lekker op weg met 27 boeken binnen de readingchallenge.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)