zondag 17 maart 2019

Geld verdienen met Google Opinion Rewards

Sinds kort maak ik gebruik van een app Google Opinion Rewards. Dit is een app die bijna dagelijks kleine vragenlijstjes stuurt. Eigenlijk zijn het heel vaak dezelfde vragen: ben je man of vrouw? Wat is je opleidingsniveaau? Ben je bij de Kruidvat binnen geweest? Zulke dingen. De vragenlijstjes leveren per keer tussen de 10 en 50 cent op, maar het loopt toch leuk door, omdat het er best veel zijn.

Je verdient hier trouwens niet echt geld mee, maar Google Playstore tegoed. Dit kun je uitgeven aan dingen die in de playstore te koop zijn. Dit zijn bijvoorbeeld apps, maar ook kun je films of e-books kopen met dit tegoed. Zo heb ik twee weken geleden de film 'A star is born' gehuurd met geld dat ik had verdient met het invullen van deze vragenlijstjes.

Natuurlijk heeft het ook een nadeel, namelijk dat Google steeds meer van je weet. Ik heb daar persoonlijk niet zoveel moeite mee, maar als je dit wel hebt dan kun je er beter niet aan meedoen.

De app is trouwens alleen te gebruiken voor mensen met een telefoon die gebruik maakt van het besturingssysteem Android.

1 opmerking:

  1. Ik zit in het GfK panel en dat levert ook leuke verdiensten op in de vorm van cadeaubonnen o.a. bij bol.com. Kijk maar op de site van GfK: https://gfkpanel.nl/home.html
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)