donderdag 4 april 2019

Stoppen met Positief Besparen

Het zat al een tijdje in mijn gedachten maar ik heb nu toch de knoop doorgehakt: ik ga de site Positief Besparen uit de lucht halen. Ik betaal elk jaar hostingkosten. Het was de bedoeling dat ik die terug zou verdienen door advertenties, maar ik merk dat ik er toch niets meer mee doe en weinig inspiratie heb voor nieuwe blogs, dus het gaat teveel kosten om de site in de lucht te houden voor die 10 bezoekers per dag. Vandaar dat ik ermee ga stoppen.

De berichtjes die ik in het verleden heb geschreven zal ik langzamerhand over gaan zetten naar deze blog, omdat ik het wel zonde vind dat al die dingen die ik heb uitgezocht anders voor niets zijn geschreven. En wellicht dat ze dan toch nog wel eens gelezen worden, dat zou ik erg leuk vinden in elk geval, als deze berichtjes een soort tweede leven krijgen.

Tot nu toe heb ik een stuk of 20 berichtjes ingepland staan, ik zal mijn best doen om jullie niet teveel te spammen, dus ongeveer 1 berichtje per week dat origineel van Positief Besparen kwam. Rond de feestdagen misschien iets meer, omdat ik daar veel over heb geschreven, maar het zijn ook best handige tips (ook voor mezelf!)

1 opmerking:

  1. Waarom koppel je domeinnaam van positiefbesparen.nl niet aan deze blog? Dat kan me blogger. Betaal je alleen het domeinnaam per jaar.

    Het is ook zonde om elk jaar hosting kosten te betalen, terwijl je er niet meer op blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)