maandag 16 september 2019

Regelmatiger schrijven

Ik wil gaan proberen om weer wat regelmatiger te gaan bloggen. De afgelopen tijd is er een beetje de klad in gekomen, maar eerlijk gezegd mis ik het wel. Bovendien is het ook een goede stok achter de deur qua besparen / consuminderen. De afgelopen maand is het geld er met bakken uitgevlogen, dus de spaarrekening mag wel weer eens flink aangevuld worden.

Een van de redenen dat we zoveel hebben uitgegeven is de trouwerij van mijn schoonzus. Dan ben je al snel een hoop geld kwijt aan kleding, reiskosten, cadeau, vrijgezellenfeest etc. Allemaal geld dat we er graag voor over hebben, maar wel een (kleine) aanslag op het budget. Vanaf het moment dat we wisten dat het eraan zat te komen had ik elke maand geld opzij gezet, maar niet goed ingeschat hoeveel bijvoorbeeld een pak zou gaan kosten. Maargoed, het is allemaal weer betaalt.... Nu weer tijd om ipv uit te geven weer wat meer te gaan sparen.

Zo zagen we er trouwens uit mijn zijn drietjes:




De komende anderhalve week (tot het salaris komt) gaan we zeker niet op een houtje zitten bijten, maar wel even de buikriem aanhalen. Het is krap, maar ik wil geen geld van de spaarrekening halen. Gelukkig staat er flink wat voorraad in de voorraadkast, dus ik verwacht dat het ook niet nodig gaat zijn. Bovendien hebben we ook nog 3 avondmaaltijden in de vriezer liggen; die kunnen zó de slowcooker in. Dus ik denk dat het makkelijk gaat lukken!

4 opmerkingen:

  1. Wow, jullie zagen er prachtig uit! Was het een leuke dag?
    Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ‘n leuke foto! Succes met (be)sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto! Om in te lijsten!

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zien er prachtig uit! En je zoontje net zo'n klein prinsje : )

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)