zaterdag 4 januari 2020

ASR vitality - deel 2

Een aantal meelezers hebben gevraagd hoe het is afgelopen met onze "ruzie" over ASR vitality. Even een samenvatting: Sander wil meedoen aan een beweeg-programma waarmee hij een veel te dure sporttracker kan terugverdienen door voldoende te lopen. Ik vond het belachelijk veel geld,maar uiteindelijk heb ik toch met mijn hand over mijn hart gestreken en gaat Sander vanaf Februari beginnen aan dit programma.

De reden voor deze ommezwaai is dat Sander de afgelopen maand elke dag heeft gewandeld en hierdoor heb ik gemerkt dat hij er echt serieus in is, en dat het geen bevlieging van hem was. Dan wil ik hem ook graag gaan steunen in zijn doel om elke dag 10.000 stappen te zetten. Bovendien is het voor mezelf dan ook gelijk een goede stok achter de deur om ook weer wat vaker te gaan wandelen, al dan niet in gezelschap van Sander.




4 opmerkingen:

  1. Ah wandelen is leuk! Ik heb ook 10.000 stappen als doel. Het is wisselend. Het nieuwe jaar zette ik al ruim 40.000 stappen, nu volhouden 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi. Top dat jullie er toch samen uit zijn gekomen. Maar, hoewel het in de tweede alinea wel wat wordt verzacht, vind ik de woorden "uiteindelijk heb ik toch met mijn hand over mijn hart gestreken" wel een beetje 'eng' hoor. Daar spreekt niet echt gelijkwaardigheid uit.
    Maar: nu de praktijktest: succes (allebei!) met het zetten van de nodige stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat jullie eruit gekomen zijn. Al zou ik denken dat een niet-Apple activity tracker los kopen een stuk goedkoper zou zijn als dat de echte motivatie is. Hoef je ook je gegevens niet te delen met derden.
    Ik ben Apple-fan, maar Apple past niet echt bij budgetvriendelijk :)

    Succes met jullie voornemens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, het helpt inderdaad als je ziet dat het ook echt verschil uitmaakt in iemands gedrag!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)