woensdag 29 januari 2020

Staking op school

Morgen is er weer een staking op school. Het is jammer dat het nodig is, maar Tobias vindt het altijd een feestje, zo'n extra vrije dag. Omdat ik niet werk, is het voor mij ook geen probleem; ik ben toch thuis.

Deze keer hebben we een druk programma: op donderdag gaat Tobias eerst bij een vriendje spelen. Daarna gaat hij bij een vriendinnetje logeren. Sander en ik gaan dan samen uit eten om te vieren dat we elkaar inmiddels alweer 9 of 10 jaar kennen (we komen er niet helemaal uit haha!). Op vrijdagochtend halen we Tobias dan weer op, en ga ik met Tobias, mijn zus en mijn neefje iets leuks doen.

Op maandag is er dan ook nog een studiedag, dus dan hebben we ook nog een dag vrij. Die dag plan ik even niets in, want we vinden het ook heerlijk om gewoon even een keuteldagje te hebben waarop niets hoeft.

Hoe hebben jullie het geregeld rondom de schooolstakingen?

2 opmerkingen:

  1. De middelbare school van onze dochter staakt niet, dat vindt ze wel jammer. Haar bff is wel twee dagen vrij.
    Leuke dingen voor Tobias en jullie veel plezier met het etentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn man gaat thuiswerken. Vrijdag gaan ze weer naar school hier. In februari een studiedag en dan ga ik thuiswerken. Wat dat betreft, hebben wij nooit moeite met stakingsdagen of ziekte kinderen (beide ambtenaar)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)