zaterdag 1 februari 2020

Binnenkort logees

Over 2 weken komen mijn schoonouders hier slapen. Wij gaan dan samen naar Disneyland, romantisch met Valentijnsdag.

Afbeeldingsresultaat voor mickey minnie kiss

Er komt een hoop bij kijken als er mensen in je huis komen logeren. Opeens ging ik ons eigen huis met andere ogen bekijken. Een aantal achterstallige klusje, waar we voor onszelf wel genoegen mee namen, moesten voor mijn schoonouders wél opgelost worden. Gek eigenlijk, waarom irriteert het me voor mezelf dan niet, maar voor een ander opeens wél?

Uiteindelijk is het huis er in elk geval weer een flink stuk van opgeknapt. Hopelijk kan ik het ook een beetje blijven bijhouden na deze logeerpartij, want eigenlijk vind ik het zelf ook wel fijn als alles opgeruimd is.

1 opmerking:

  1. Wat leuk samen er tussen uit. Alleen vind ik Disneyland van alles behalve romantisch. Ook al gingen we 22 jaar geleden op huwelijksreis naar Florida en ook naar Disney. Veel plezier alvast

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)